سئو سایت و وبلاگ

سئو سایت و وبلاگ

سئو سایت و وبلاگ

سئو سایت و وبلاگ

مقاله ارتباطات یکپارچه بازاریابی (ورد قابل ویرایش )

مقاله-ارتباطات-یکپارچه-بازاریابی-(ورد-قابل-ویرایش-)
مقاله ارتباطات یکپارچه بازاریابی (ورد قابل ویرایش )
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 8
حجم فایل: 24 کیلوبایت
قیمت: 5000 تومان

مقاله ارتباطات یکپارچه بازاریابی (ورد قابل ویرایش )


تبلیغات به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای آمیخته بازاریابی (MARKETING MIX) می تواند نقش بسیار مهمی را در سیاستها و استراتژی های بازاریابی شرکت از قبیل ارتباط با مشتریان، معرفی محصولات جدید، اصلاح و تغییر ذهنیت مشتریان و مخاطبان نسبت به شرکت و آرم تجاری آن و... ایفا کند. متاسفانه به سبب فقدان ارتباط منسجم و علمی بین تحقیقات بازاریابی و صنعت تبلیغات ایران،شرکتها و صنایع ایرانی نمی توانند استفاده کالا و اثربخشی از تبلیغات خود داشته باشند. از این رو این مقاله در صدد است که یکی از نقائص تبلیغات تجاری در ایران را که هدفگذاری تبلیغات بر پایه استراتژی های بازاریابی شرکت است مورد بررسی و تحلیل قرار دهد.

از آنجا که نقطه آغاز هر حرکت در فعالیتهای صنعتی و تجاری تعیین اهداف است و این هدفها هستند که مسیر فعالیتها را مشخص می کنند، این مقاله به بررسی هدفگذاری در تبلیغات بازرگانی بر پایه مدلINTEGRATED MARKETING COMMUNICATION = IMC مـی پردازد.

ارتباطات منسجم بازاریابی یکی از جدیدترین دیدگاهها و مدلها در هدفگذاری تبلیغات و ارتباطات تجاری است. این مدل نظام مند در جستجوی ارتقای اثربخشی و هـــم افزایی در فعالیتهای ارتباطی و تبلیغاتی شرکتها و موسسات است. این مدل از طریق برقراری ارتباط منسجم و ساختاریافته بین عناصر آمیخته بازاریابی (قیمت، کالا، تبلیغات و توزیع) فعالیتهای تبلیغاتی شرکت را به طور کامل و اثربخش در خدمت استراتژی ها و اهداف بازاریابی و فروش قرار می دهد.

در این مقاله پس از تشریح مدل ارتباطات منسجم بازاریابی و نقش آن بر هدفگذاری تبلیغات تجاری به بررسی و تبیین جایگاه این مدل در فرآیند مدیریت بازاریابی پرداخته خواهد شد. سپس به توصیف و تشریح انواع اهداف تبلیغات در مدل ارتباطات منسجم بازاریابی عوامل تاثیرگذار بر این اهداف پرداخته خواهد شد.

سایر مقالات و محتواهای مربوط به بازاریابی را در اینجا " آموزش های بازاریابی " مشاهده بفرمائید.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دعای عهد

موانع ارتباط موثر در بازاریابی

موانع-ارتباط-موثر-در-بازاریابی
موانع ارتباط موثر در بازاریابی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 8
حجم فایل: 36 کیلوبایت
قیمت: 2000 تومان

موانع ارتباط موثر در بازاریابی

مقدمه
 در این فایل موانع ارتباط موثر در بازاریابی رو به صورت خلاصه و جمع و جور بیان کردیم 
واژه ارتباط (COMMUNICATION) از ریشه لاتین”COMMUNIS” به معنای اشتراک گرفته شده است. این کلمه در زبان فارسی به صورت مصدر عربی باب افتعال به کار می رود که در لغت به معنای پیونددادن و ربط دادن و به صورت اسم مصدر به معنای بستگی، پیوند، پیوستگی و رابطه کاربرد دارد.

مفهوم ارتباط در دائره المعارف عمومی فیشر چنین تعریف شده است: «ارتباط در مفهوم گسترده آن، برای بیان هرنوع انتقال اطلاعات به کار می رود.»

«در یک مفهوم دقیق تر، انسان از مفهوم ارتباطات، یک جریان دو سویه تفهیم و تفاهم میان دو موجود زنده را درک می کند. ارتباط بین دو انسان، نوعی رفتار اجتماعی است که از مفهوم «فاعلیت» یک قطب تا فهم و احساس و رفتار قطب دیگر گسترده است. ارتباطات، نوع خاصی از رفتار اجتماعی یا رفتار متقابل است که طی آن، مفهوم مورد نظر مستقیماً به کمک علامات مختص به موضوع، به گیرنده منتقل می شود.»

فرایند ارتباط در بازاریابی
مفهوم از یک منبع (دهنده پیام) به گیرنده آن می رسد. این پیام به صورت رمز درمی آید (شکل نمادین به خود می گیرد) به وسیله نوعی ابزار (کانال) به گیرنده پیام می رسد و او آن را به صورت پیـــام در می آورد. (از رمز خارج می کند) که مقصود و موردنظر دهنده پیام است. منبع پیام از طریق به رمز درآوردن یک فکر یا اندیشه به وجود می آید.

۵ ثانیه اول مهم تر است!

رابرت هلر می گوید: 5 ثانیه اول هر ملاقاتی از 5 دقیقه بعدی اش، مهم تر است. نمی دانم شما خودتان هم این موضوع را تجربه کرده اید یا نه، ولی او واقعا راست می گوید. شاید در 5 ثانیه اول یک ارتباط، هیچ حرفی رد و بدل نشود، اما نیمی از راه ارتباط در همین مدت کوتاه، طی شده است.
حقیقت این است که هر "کل" خوب و چشم گیری را جزییات اش شکل می دهد، هر چند که آن جزییات در نگاه اول، اصلا به چشم نیایند. تقریبا همیشه، توجه به نکات ریزی که گه گاه بی اهمیت به نظر می رسند، تاثیر چشم گیری در نتیجه نهایی خواهند گذاشت. 
موانع ارتباط موثر در بازاریابی

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دعای عهد

دانلود پاورپوینت اصول مدیریت و تئوری سازمان

دانلود-پاورپوینت-اصول-مدیریت-و-تئوری-سازمان
دانلود پاورپوینت اصول مدیریت و تئوری سازمان
فرمت فایل دانلودی: .ppt
فرمت فایل اصلی: ppt
حجم فایل: 3782 کیلوبایت
قیمت: 8000 تومان

دانلود پاورپوینت اصول مدیریت و تئوری سازمان


دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دعای عهد

پاورپوینت در مورد خصوصی سازی دولت

پاورپوینت-در-مورد-خصوصی-سازی-دولت
پاورپوینت در مورد خصوصی سازی دولت
فرمت فایل دانلودی: .ppt
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 49
حجم فایل: 2279 کیلوبایت
قیمت: 10000 تومان

پاورپوینت در مورد خصوصی سازی دولت

پاورپوینت اثرات کاستن از بار مالی و مدیریت دولت در بخش صنعت بر توسعه اقتصادی کشور

مقدمه صفحه 5
تعریف خصوصی سازی صفحه 9
خصوصی سازی در جهان صفحه 10
خصوصی سازی در ایران صفحه 15
مهمترین روشهای خصوصی سازی صفحه 21
اصل 44 قانون اساسی صفحه 23
موانع خصوصی سازی صفحه 26
مهمترین دستاوردها و پیشرفتها در زمینه خصوصی سازی صفحه 29
سیاستهای کلی اصل 44 قانون اساسی صفحه 31
آسیب شناسی خصوصی سازی صفحه 32
کاهش حجم تصدی گری دولت صفحه 35
موانع برون­سپاری و کوچک سازی دولت صفحه 37
تأثیر اجرای سیاستهای خصوصی بر اقتصاد صفحه 39
نتیجه گیری صفحه 42
پیشنهاد هایی به منظور اثر بخشی خصوصی سازی صفحه 48

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دعای عهد

دانلود پاورپوینت ابزارهای بهبود و مدیریت کیفیت

دانلود-پاورپوینت-ابزارهای-بهبود-و-مدیریت-کیفیت
دانلود پاورپوینت ابزارهای بهبود و مدیریت کیفیت
فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 67
حجم فایل: 2495 کیلوبایت
قیمت: 10000 تومان

دانلود پاورپوینت ابزارهای بهبود و مدیریت کیفیت


حالت تحت کنترل بودن فرایند، حالت طبیعی یک فرایند تولید نیست. بلکه یک دستاورد است که باید با تلاش و کوشش مداوم، واز طریق از بین بردن تک تک علل متغیرهای فرایند به آن دست یافت.

ادواردز دمینگ 

  تعاریف:

  مشتری خارجی (خارج از دستگاه): مشتری یا کاربر اطلاعات که خارج از سازمان میباشد.
مشتری داخلی: شخص و یا بخش دیگر از همان سازمان که اطلاعات را دریافت و استفاده می کند.
توانایی اندازهگیری: میانگین توان دوم خطای فرآیند اندازهگیری نسبت به خطای کل مورد نظر کوچک است.
پایداری فرآیند: وضعیتی که تغییرات فرآیند به طور کل شامل مؤلفههای تصادفی است.

توانایی فرآیند: تغییرات تصادفی  یک فرآیند پایدار که از  مقتضیات و پارامتر های  مورد نظر مشتری  و از حدود ان تغییرات کوچکتر و کمتر است.



شناسایی مشخصههای مهم  محصول

         از طر یق نظر سنجی از کاربران

تهیه و گسترش روند نمای فرایند

سه ویژ گی مهم آن عبارتند از:

اول اینکه چرخه فرایندها ترسیم و نقاط تصمیمگیری، گردش فرایندها و مشتریان برای هر مرحله مشخص شود.
دوم، متولیان و مسئولان هر مرحله ازفرایند مشخص شوند
سوم، متغیرهای اصلی فرایند (عواملی هستند که در هر تکرار فرایند

   متفاوت هستند و بر مشخصات اصلی محصول تاثیرگذار هستند) تصمیمات و اقداماتی که توسط افراد دخیل در فرایند انجام میشود، به صورت مشخص معلوم شود.




دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دعای عهد