سئو سایت و وبلاگ

سئو سایت و وبلاگ

سئو سایت و وبلاگ

سئو سایت و وبلاگ

پرستاری از بیمار در منزل

پرستاری از بیمار در منزل

خدمات پرستار  از بیمار در منزل و مراقب از بیمار با هدف افزایش رفاه و آسایش خانواده های بیماران و همچنین بیمار ارائه می شود. پرستاری از بیمار و مراقبت از بیمار در منزل یا بیمارستان به مدت طولانی و با شرایط سخت مسئولیت بزرگی را برای خانواده بیمار به وجود می آورد. استفاده از خدمات پرستار بیمار در منزل به شما این اطمینان را خواهد داد که پرستاری با تجربه و آموزش دیده به خوبی از بیمار شما مراقبت خواهد کرد. شما می توانید جهت بهره مندی از خدمات ما و درخواست پرستار با یکی از شماره های شرکت تماس بگیرید و در خواست پرستار روزانه ،ساعتی یا شبانه روزی خود را ثبت کنید.

اما قیمت پرستاری از بیمار در منزل چگونه محاسبه می شود.

قیمت پرستار بیمار در منزل چقدر است؟ هزینه مراقبت از بیمار چگونه تعیین می‌شود؟ قیمت همراه بیمار در بیمارستان چقدر است؟ این ها معمولا سوال هایی هستند که هر فردی که درخواست پرستار می دهد به ذهنش می رشد.

نرخ و قیمت پرستار بیمار در منزل توسط نظام پرستاری و وزارت بهداشت تعیین می‌شود. اما وابسته به شرایط مشتری و بیمار هزینه‌ها متفاوت می‌شود. در حقیقت کارشناس پرستاری که خود دارای مدرک پرستاری است؛ هزینه مراقبت از بیمار در منزل یا بیمارستان را بر اساس درخواست مشتری و نرخ اتحادیه محاسبه می‌کند. باتوجه به نوع درخواست مشتری، دستمزد پرستار به صورت ساعتی، روزمزد یا به صورت ماهیانه و ثابت تعیین می‌شود

اما چرا پرستاری از بیمار در منزل مقرون به صرفه تر است؟

استفاده از خدمات پرستار بیمار در منزل مزیت های بسیاری برای خانواده ها دارد. پرستار بیمار در منزل به خوبی می داند چگونه از بیمار شما مراقبت کند و روند بهبودی و انگیزه بیمار به زندگی و حس خوب را افزایش دهد. شما با استفاده از آموزش ها و تجربیات پرستار بیمار در منزل می توانید این دوران سخت را پشت سر بگذارید. بدون شک مراقبت و نگهداری از بیمار در منزل فشار مضاعفی را بر خانواده ها اضافه خواد کرد. بنابراین تمامی خانواده هایی که از خدمات پرستار بیمار در منزل استفاده کرده اند رضایت خود را از این انتخاب به ما اعلام کرده اند.

مزیت مهم دیگر استفاده از خدمات پرستاری در منزل علاوه بر افزایش آسایش و رفاه خانواده، کاهش هزینه های مراقبت از بیمار به یک هزینه ثابت ماهیانه خواهد بود؛ زیرا بسیاری از خانواده ها برای دریافت خدمات درمانی مانند تزریقات و پانسمان، ماساژ و مراقبت از عضو آسیب دیده و … مکررا باید به مراکز خدمات درمانی مراجعه می کردند. هزینه رفت و آمد و همچنین هزینه ویزیت و درمان باعث شده است تا مشتریان ما استفاده از خدمات پرستار در منزل را بسیار به صرفه و پرفایده بدانند.

مراقبت از بیمار در منزل

 پرستاری از بیماران درمنزل این امکان را فراهم می آورد که خانواده ها از روند بهبودی بیمارشان مطلع باشند و بیماردر منزل از احساس امنیت و آرامش خاطر بیشتری برخوردار باشد، همچنین خدمات پرستاری منحصراً به بیمار شما در طول شبانه روز ارائه میگردد. 

مرکز پرستاری تک زنگ سلامت افتخار دراد که با انگیزه ارتقاء سطح سلامت عمومی، گامی بزرگ در جهت ارایه خدمات پزشکی، پرستاری و درمانی بردارد.  خدماتی توسط مرکز تک زنگ سلامت ارائه می شود شامل موارد زیر می باشد:

1- پرستاری از سالمند در منزل

2- پرستاری از بیمار در منزل

3 – پرستاری از کودک در منزل

4 – فیزوتراپی در منزل

5 همراه بیمار در بیمارستان

منبع:  http://takzangesalamat.com