سئو سایت و وبلاگ

سئو سایت و وبلاگ

سئو سایت و وبلاگ

سئو سایت و وبلاگ

فریت بار به استرالیا

کشور استرالیا یک کشور توسعه یافته در نیمکره جنوبی می باشد. این کشور با ۷٬۶۸۶٬۸۵۰ کیلومتر مربع وسعت، ششمین کشور پهناور جهان می باشد. پایتخت استرالیا شهر کانبرا است. در کشور استرالیا نخست وزیر منتخب در کنار دولت و مجلس اداره کشور را در دست دارند. 

دو شهر بزرگ استرالیا سیدنی و ملبورن می باشند. این کشور دارای مرز خاکی با کشور دیگری نیست و دور آنرا از شرق، اقیانوس آرام، از جنوب اقیانوس منجمد جنوبی، از غرب اقیانوس هند و از شمال چندین دریا وخلی ج در برگرفته ‌است. استرالیا همچنین سرزمین اصلی قاره اقیانوسیه به ‌شمار می‌آید که کوچک‌ ترین قاره دنیاست. استرالیا که همچون جزیره ‌ایبزرگ دراقیانوس آرام واقع شده، از نظر زمین ‌شناسی قدیمی ترین خشکی جهان به ‌شمار می‌آید. 

کشور توسعه یافته استرالیا واقع در کوچکترین قاره جهان امکانات گسترده و تسهیلات قابل ملاحظه ای را برای مهاجران بخصوص مهاجران ایرانی و قشر تحصیل کرده در نظر گرفته است . 
این امکانات شامل موقعیت های شغلی فراوان در مراکز صنعتی و پزشکی ، فرصت‌های تحصیلی‌ در دانشگاه‌های انگلیسی‌ زبان با رتبه‌های جهانی‌ ، امکان تجارت خارجی و صادرات به استرالیا و بسیاری موقعیت های رفاهی دیگر میباشد. 

استرالیا امکانات بسیار مناسبی برای مهاجران فراهم نموده است. به همین خاطر استرالیا مقصد و انتخاب نهایی برای بسیاری از ایرانیان به خصوص افراد تحصیلکرده می‌باشد. 

ارسال بار به استرالیا‌ که در اصطلاح فریت بار به استرالیا نامیده میشود از رایج‌ ترین اقدامات مسافرین برای ارسال بار به استرالیا می‌باشد. 


http://jkmcargo.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.