سئو سایت و وبلاگ

سئو سایت و وبلاگ

سئو سایت و وبلاگ

سئو سایت و وبلاگ

فریت بار به آمریکا

تحصیلات کشور آمریکا برای مهاجرین از سایر کشورها بیشتر می باشد به همین خاطر مقصد خیلی از مهاجرین کشور آمریکا می باشد . ایرانیان نیز از این قاعده مستثنی نبوده اند . کشور آمریکا مقصد خیلی از افراد تحصیل کرده در ایران می باشد. 
چیزی که باعث ترغیب ایرانیان به مهاجرت به آمریکا می شود ، شامل دانشگاه های خوب ،موقعیت های شغلی عالی و امکان تجارت و سایر موارد می باشد کسانی که قصد مهاجرت یا سفر به آمریکا را دارند همیشه نیاز به ارسال بار به آمریکا دارند . ارسال بار به آمریکا را فریت بار به آمریکا نیز می نامند . از اونجایی که وزن بار مسافران از وزن بار مجاز بیشتر می باشد مسافر احتیاج ارسال وسایل خود به صورت فریت بار دارند . 
مواردی که بصورت فریت بار به آمریکا صورت می گیرد بیشتر شامل ارسال لوازم منزل به آمریکا ارسال یا صادر کردن تابلو فرش به آمریکا،ارسال خشکبار به آمریکا و یا ارسال و صادرات زعفران به آمریکا می باشد. 
فریت بار به آمریکا

فریت بار مواد غذایی :


در مورد فریت بار موادغذایی باید گفت که در این مورد هر کشوری قانون مخصوص به خود در این زمینه دارد . یعنی ممکن است در بازرسی از محموله شما متوجه مواد غذایی شوندو آن را دور بریزند و یا مشکلاتی برای صاحب بار پیش آیددر نتیجه ما پیشنهاد می کنیم که در فریت بار به آمریکا مواد غذایی در بین محموله باری خود نگذارید تا دچار مشکل نشوید یا مواد غذایی را در جعبه جداگانه قرار دهید . 
بسته بندی باید استاندارد باشد تا مانع از آسیب دیدگی بار در هنگام حمل و نقل به آمریکا شود. در ضمن به یاد داشته باشید اگر بسته بندی غیراستاندارد باشد ممکن است توسط گمرک و بنادر کشور پذیرش نشود. 
شرکت جهان کالا کارگو برای مسافران که قصد دارند مبلمان ،تابلو نقاشی و... دارند بسته بندی های مناسب و استاندارد تهیه کرده است که به لوازم و وسایل شما هیچ آسیبی نرسد 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.